REDUCEREA ZILEI 44%

Existe doua alternative in acest sens:

  • schimbarea produsului cu orice produs disponibil pe www.topfashion.com.ro si plata diferentei (daca este cazul); in limita stocului disponibil;
  • recuperarea contravalorii acestuia.


1. Puteti RETURNA produsele indiferent de motiv in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului ( conform O.G. 34/2014 ) 

PRODUSELE sa fie insotite de eticheta de identificare si accesoriile trimise initial si sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 

  • sa nu prezinte semne de deteriorare
  • rupturi
  • miros de parfum sau transpiratie
  • urme de roll-on sau alte produse cosmetice.


2. Folositi, va rugam, firmele de curierat rapid, nu expediati coletele prin Posta Romana pentru ca pot aparea probleme la livrare. 

3. Nu trimiteti colete cu ramburs. Aceste colete NU vor fi ridicate.

4. Contactati-ne si va trimitem noi un curier la adresa pentru a va ridica produsul.


Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client in cazul tuturor retururilor.

In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit si faceti retur la mai mult de jumatate din comanda, din costul total al produselor se va scadea taxa de transport. 


Daca esti un client nemultumit de produsul achizitionat de pe Internet afla ce drepturi ai:

Atunci cand cumperi un produs de la un magazin online este bine sa verifici si ce prevede acordul de returnare a produselor afisat pe site.

Conform legislatiei romanesti in vigoare, companiile care administreaza magazine online sunt obligate sa afiseze pe site “Politica de returnare a produselor”.

Legea care face posibil acest lucru, si care reglementeaza conditiile in care se aplica, este Ordonanta de Urgenta 34/2014  privind regimul juridic al contractelor la distanta.

In calitate de client nemultumit, ai dreptul sa notifici in scris sau telefonic comerciantul ca renunti la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Legea prevede, deasemenea, ca ai dreptul sa primesti inapoi, in termen de 14 de zile calendaristice, suma integrala pe care ai platit-o pentru achizitionarea produsului( mai putin cheltuielile de transport daca este cazul).

In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul  magazinului online) sau ati primit produsul cu un defect, trebuie sa notifici in scris sau telefonic comerciantul in maxim 5 zile de la primirea produsului si ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).